Snabeldraken har varit i farten

Då har jag sett klart en film & till & med dammsugit av här hemma. Ska dra lite med moppen över golven nu också så det blir att lukta lite gott :)
Vad händer annars i mitt liv? Inte mycket faktiskt. Det enda jag gör är att vänta. Väntar på mejl från Jörgen. Brev från skolan. Väntar på att få börja skolan. Väntar på att få sätta mig i skolbänken igen. Väntar på att få flytta härifrån. Väntar på att få flytta in i nya lägenheten. Väntar på att mitt liv ska göra en helomvändning & sätta mig som frontfigur. Jag bara längtar under denna eviga väntan! Men snart så! Snaaaart...

Ska ta & göra mig lite mat nu. Men vad för nåt? Är inte sugen på nåt alls faktiskt. Vi får se vad jag rotar fram :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Sant, så sant...man har väl bäst före av nån anledning iaf =)

Fin blogg =)

2010-08-19 @ 14:49:17
URL: http://www.lifeofjessie.se
Postat av: Balderoda

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-12-29 @ 13:30:06
URL: http://balderoda.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0