Shopping på stan

Jag lagade mat här hemma istället medans Sandra låg & kollade på Sex and the City. Lagade Emils mamma Carinas specialare; spagetti med bacon & creme fraiche. Vi åt tills vi var spyfärdiga. Sandra fortsatte kolla på SATC & jag for ner på stan & fyndade lite :) Blev en stickad kofta, en väska & nya lösögonfransar & en ny rouge-borste (även det försvann i sminkväskan).



H&M's lösögonfransar är de bästa!!!



Jag i min nya kofta :)

Nu ska vi sätta igång & packa. Kevin slutar om tjugo minuter, då tar vi vårat pick & pack & drar tillbaka till Ludvika. Ser ut att bli lite kräftfiske ikväll om inget annat dyker upp. Måste förbi Ica & handla frukost också. Och papperstallrikar! Det får bli shopping i Gävle eller Falun isf..

Puss på er så länge! Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0