Nu spyr jag snart

Nu orkar jag inte packa nå mer! Jag börjar fan gråta snart! Kartongerna börjar ta slut också & jag börjar få lite smått panik över att jag inte kommer få med mig allt viktigt. Fan, det måste gå! Alltså.. Köket är ett stort problem. Hur mycket grejer har jag egentligen? Hittar saker överallt! Även om jag sorterat det mesta så är det fortfarande hur mycket prylar som helst! Buhu...
Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna nå mer, så jag ska krypa ner & sova. Luncha hos mamma imorgon! För jag har packat ner allt.. Haha.

God natt kära vänner! ♥

Tänka sig att man kan få så fina sms, det hade jag helt glömt av!
- Snart så, snart kommer jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0