Middag hos mamma & Peter

Nu har jag precis kommit hem. Har varit & ätit hos mamma & Peter. Där bjöds det på grillat med strips & tzatziki. MUMS. Fick även en lektion i v75, v65 & DD, så nu fattar jag lite iallafall. Ska prova spela för en femma eller nåt nästa vecka, bara för att prova. Vore kul :)

Fick även mormors gamla päls av mamma. Ska gå in till skomakarn i Sundsvall & be han korta av den lite för den var lite för lång nu. Fick även en fin tunika/klänning. Kanske kan ha på mig den imorgon om det blir utgång? Eller varför inte första dagen i skolan? :)



Ett fint spetsmönster framtill, puffärmar. Trekvartsärm & ganska kort :)

Nu ska jag ta mig en lång varm dusch, sen krypa ner till en film till idag. Undra vad det blir för någon den här gången? :)
Fredag imorgon. Ska byta bromsbelägg på Opeln & gör den redo för resan "hem" till Sundsvall. Får se om det kanske blir en öl eller två på Piren sen. Vore nice :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Vi ska nog ut på Lördag :)

Men du kommer väl förbi och säger hejdå innan du åker hoppas jag?

2010-08-20 @ 01:37:42
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0