Luncha hos mamma

Nu har jag gjort mig klar & är redo att åka till mamma & äta lite lunch. Där bjuds det på Flygande Jakob som jag själv har beställt! Guuuud vad gott det ska bli! Jag som inte har ätit frukost än kommer häva i mig alltihopa! Haha.
Efter lunchen hos mamma ska jag till pappa & säga hejdå till honom också. Han åker till Göteborg ikväll dessutom. Efter det ska jag åka förbi Johanna & säga hejdå till henne. Lovade det för jättelängesedan & eftersom jag håller vad jag lovar, så åker jag förbi där idag..

Tar med mig lillen, men är inte säker på att jag bloggar något under dagen iallafall. Blir nog kanske ikväll, om jag inte blir upptagen av all packning då istället. Gosh, det är mycket nu!
Någon som vill hjälpa mig att flytta kanske? :)

Bärhjälp imorgon sökes!!!




Jag just nu bland alla flyttkartonger.
Tröjan är ny, från Nelly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0