Lugn & skön söndag

Dagen idag har varit jättelugn. Sov rätt länge idag, vilar upp mig ordentligt nu. Varit & handlat & sånt tråkigt. Packat & åter packat, sen gav jag mig ut på sjön & fiskade. En pytteliten abborre blev dagens fångst, haha!



Sedan såg jag filmen "What doesn't kill you". Gjorde ont rakt i hjärtat. Fan. Spyfärdig var jag också stundtals. Någon som har sett den?

Skit samma - nu sitter jag iallafall & gör lite backuper på bilder på datorn. Håller på & rensar lite skit. Sånt trams som verkligen inte behöver vara kvar på datorn ska inte ligga där & ta plats. Ska ta bort massa filmer också. Snurrigt.

Finns inte så mycket mer att säga. Ska snart krypa ner & slå på en till film att somna till (som jag aldrig gör iallafall), men man kan ju hoppas :)

God natt kära vänner!

- Även om det gör ont, kan du väl iallafall svara på min fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0