Ingen rubrik

Jag förstår inte. Det går inte in i mitt huvud. Jag är fan fortfarande i chocktillstånd. Jag blir så illamående av bara tanken.
Att någon, eller till & med två kunde göra något sånt här mot mig, det är helt obeskrivligt! Det går inte upp för mig hur fan folk tänker? Att folk inte har mer självrespekt & mer respekt för sina nära & kära? Det känns nu som att allt jag fått höra från er, bara är bullshit. Rakt igenom. Att det finns så falska jävla människor?
Men jag kunde ju ha sett det komma. Varför trodde jag att jag skulle vara ett undantag den här gången? Är jag så blåögd? Nej, inte alls.
Det skulle inte ha hänt, om det hade ens funnits lite vett kvar i dessa två människor jag trodde jag kände, jag trodde jag kunde lita på. Men icke. Så jävla fel hade jag. Att man kan sjunka så lågt, till en nivå jag aldrig ens hade hört talas om tidigare, det chockar mig. Rejält. Jag vet inte om jag är besviken, ledsen eller sårad. Antar alla tre. Men nu vet jag vart ni står. Jag tänker inte ta mer skit.
Det finns en del "oskrivna regler" & framförallt de omvända reglerna ni idioter aldrig tänker på. Tänk tvärtom! Om jag hade gjort si & så.. Då hade det tamejfan varit en jävla skillnad, inte sant? Varför är det så jävla rätt när ni gör idiotiska grejer, men inte jag? Är det för att jag inte är lika dum som er längre, som inte kan/vill leka fjortis längre. Jag är 20 år, jag varken vill eller kan bete mig som 13, 14. Synd nog så finns det folk som gör det i min ålder. Jag tycker så synd om er den dagen ni kommer till insikt. "Vad fan höll jag på med?" Ja, det är jävligt lätt att vara efterklok.

Den här gången borde ni verkligen tänkt till innan ni handlade. Men det är för sent nu. Inte ens minsta lilla ansträngning till att motbevisa det jag fick reda på, det bevisade ännu tydligare hur rätt jag hade. Så jävla fegt av er båda att inte kunna ens yttra ett endaste ord rakt i ansiktet på mig. Ni äcklar mig. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är förjävligt hur folk kan visa sig att vara någon helt annan än vad man tror. Men det är bara att fortsätta kämpa för i slutändan så är det du som vunnit ! Ta hand om dig nu !

2010-08-16 @ 06:32:18
URL: http://amandamsc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0