Huvudvärksdag idag

Både jag & Sandra har varit på halvkasst humör hela dagen. På kvällningen började min huvudvärk komma dessutom. Kul jul. Har iallafall hunnit med att tvätta, det mesta blev klart, men resten tar vi imorgon. Kevin har lyckats byta bort sina skift i helgen, så det ser ut som om vi kommer hem tidigare än beräknat! Skönt! Jag längtar otroligt mycket efter en säng just nu!



Var ner på stan en sväng idag. Sundsvalls stad gör sig fan inte rättvis på bild! Fy sjutton så vackert det är här!!



Fick äntligen min efterlängtade BiteLine-pizza idag! GUD SÅ GOTT!!!

Nu ska jag krypa ner under täcket & ta & se Wallander, fast den engelska versionen. Undra hur bra den kommer vara? Någon som sett den redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0