Hej, hallå!

Fredagen den 13:e idag. Tror ni på skrock? Händer det er något olycksdabbat dessa dagar? Och varför just den 13:e? Har hört att det härstammar från USA en gång i tiden. Stämmer det?
Jag tror inte ett dugg på sånt här egentligen, för än har det inte hänt mig något  *peppar peppar*.


Mikael Wennergren fyller hela 20-år idag! Grattis till dig! :)
Kevin jobbar till sex. Jag & Sandra är hemma & gör ingenting. Skulle vilja ta en vända på stan idag faktiskt.. Kanske slå ner arslet på nån mysig uteresturang? Solen skiner ju sådär mysigt :)
Kanske åker hem idag iallafall? Det beror på om jag orkar köra ikväll eller inte. Men det vore iofs så jävla skönt att komma hem & sova i sin egen säng. Riktigt jävla skönt! Så har man dessutom hela helgen på sig att packa. På tisdag åker vi ju som sagt till Kolmården. Det ska bli riktigt kul! Sandra är så uppspelt över resan så det går inte att beskriva med ord! Hon är som barn (och mig) dagen innan julafton!!!



Btw, du kan se delfinerna live i webcam om du klickar här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0