Gud så varmt..

Fy sjutton så varmt det har varit idag, tycker ni inte? Nu på kvällningen har det dock börjat svalna & tur är väl det.
Kring lunch åkte jag & hämtade Sandra & Kevin & vi åkte ut till Sandras farmor, fikade & pratade lite :)
Sen skjutsade jag runt på de runt halva stan tror jag tamejfan. Hjälpte sedan Alexander att bära lite grejer & nu på kvällningen var jag upp till pappa & hälsade på en snabbis. Fick lite kollegie-block inför skolstarten & dammsugspåsar inför flyttstädningen, haha.





Eftersom det inte blev så många timmars sömn i natt så är jag jättetrött nu. Vill gå & lägga mig nu egentligen, men lär duscha & sedan fixa lite saker innan läggdags :)

Imorgon bär det av till Kolmården!!! :D

Kommentarer
Postat av: KäckaBecka

Åh, Kolmården! Skulle också åka dit i morgon, men nu blev det inte så utan den 23. Hoppas du får det megaskoj :)

2010-08-16 @ 21:25:12
URL: http://kackabecka.se
Postat av: Emilie

Det är väl bättre med värme än jobbig vinterkyla? :)

2010-08-16 @ 21:25:32
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0