God morgon Sundsvall!

Jag & Sandra har ätit frukost & varit ut på morgonpromenaden med hundarna. Nu ska vi se klart filmen från igår & färga håret samtidigt. Det blir en snabbtripp till Birsta också, eftersom jag måste köpa nytt smink. (Fan ta den som snodde min sminkväska).

Åh, det är så härligt att vara tillbaka, ni anar inte! Får nyckeln till lägenheten redan på måndagen, istället för onsdagen, men jag skjuter nog fram uppkörningen av grejena ändå. Vi får se hur det blir helt enkelt..

Som vanligt kommer det nog bli dåligt med bloggade från mitt håll när jag är här, men det får ni stå ut med! Dock kommer det mycket bilder istället :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jaha, har du flyttat nu?

2010-08-09 @ 12:12:31
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0