Fotbollsmatch inlindad i filtar

Sitter på läktaren & tittar på Kevins fotbollsmatch nu. Kevin sitter dock på bänken, men Sandra sitter bredvid mig & skriker & gormar iallafall. Jag fattar ingenting & är inte ett dugg intresserad heller. Haha.
Har varit i Birsta & shoppat hela eftermiddagen, mycket fina fynd har jag gjort! Ni ska få se sen!
Btw, allt har fixat sig med skolan. Börjar nästa vecka efter flytten! Det blir naturkunskap, matte b, datorkunskap & MIBAS jag läser i höst. Historia, religion & nå mer läser jag till våren sen, om jag nu inte gör klart någon kurs tidigare än väntat.

Ikväll ska vi hem & äta ost & kex & spela Alfapet som jag köpte idag :) I natt blir det sedan reprisen av Fångarna på fortet eftersom Kevins fotbollsmatch förstör avsnittet som börjar nu om en timme. Synd.

Har dålig mottagning på internet här, så jag får inte upp bilderna. Ni får vänta till sen, men jag hoppas ni står ut ;) Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0