Det gick snabbt

Kom till skolan & gick raka vägen till receptionen. Visste att det skulle bli nå task! "Vi har fått in din ansökan, men den är inte behandlad än. Vi hör av oss." Tack för den! Åkte upp hit helt i onödan egentligen. Kunde ha varit hemma & packat istället. Men det är skönt att vara här ändå! Sandra är kvar på sin lektion & Kevin ligger fortfarande i sängen, så nu väntar vi bara på att hon ska sluta så vi kan åka ut till Birsta & jag får köpa mig en dator! Liten cheer-up-tröst-present till mig idag!
Fan, vad förbannad jag blir! Om skolan kunde hållt reda på papprena från början hade det inte varit nå jävla krångel nu. Tur som fan att jag får lön, för nu kommer ju pengarna från CSN att krångla också. Ååååh, jag orkar inte! Jag som är så jävla noga med allt! Det är då fan att det ska drabba mig!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Kommer det inga bilder ifrån helgen snart ? :D hehe

2010-08-23 @ 12:00:33
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0