Bättre fiskelycka idag.

Hade lite bättre fiskelycka idag iallafall. Tre lagomstora abborrar fick jag upp :)
Annars har dagen bestått av att packa. Åker ju tidigt imorgon, så har både packat för resan till Sundsvall & själva flytten till Sundsvall. Nu på kvällningen har jag börjat packa saker i köket. Cocktail- & vinglas, serviser & sånt. Ska packa ner tallrikar & sånt också. Köper papperstallrikar & äter på sista veckan. Blir bekvämast så. Slipper diska, utan det är bara att kasta skiten.

Mina händer är fulla av trycksvärta nu av tidningspappret. Ska tvätta av händerna, ta en paus & se ett avsnitt How I met your mother, sen gör jag ett till ryck innan det är dags att sova :)

Jag förstår inte vad jag gjort för fel för att förtjäna det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0