Ännu en måndag

Ja, det var måndag igen. Men det här är sista måndagen på jobbet. Endast en fem-dagars-vecka står framför mig nu. En helg att packa satan, en tripp till Kålmården? Sen går flyttlasset & jag blir Sundsvallsbo! Det är inte långt kvar nu! Och det ska bli så skönt att slippa det här stället! Jag ska aldrig behöva komma tillbaka, om inte jag själv vill. Har dock kvar lägenheten två månader till, så jag lär hem, städa ur den, få den besiktigad & så..

Har varit vaken sen sju-tiden någon gång, rätt utvilad eftersom jag somnade i tid igår. Men jag låg & drog mig till strax före åtta. Bagutterna ligger i ugnen & jag väntar bara på att de ska bli klara, sen ska jag klia ner till jobbet & beta av denna dag.

Packade fyra flyttkartonger igår också. Väggen börjar fyllas med kartonger. Det börjar kännas att jag ska flytta nu. Vafan, om mindre än tre veckor ska jag vara där uppe, för då börjar skolan. Det är lite sjukt. Hoppas bara vi får tillgång till lägenheten lite tidigare, så vi kan börja dona direkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0