2:a augusti

Shit, det har inte slagit mig förrän nu, men det är fan augusti nu! Fan, sommaren har bara runnit iväg! Tur att jag tog de två veckorna i Sundsvall direkt efter studenten, annars hade jag mått riktigt dåligt nu. Men vi är inne på sista veckan nu, skönt som tusan! Det känns i hela kroppen att jag behöver få vila lite nu. Det kommer väl som vanligt inte gå upp för mig förrän på måndag eller tisdag nästa vecka att jag faktiskt är ledig! Men i helgen sticker jag nog till Sundsvall med lite grejer, sen hem helgen efter & göra lite utflytker. Sedan går flyttbilen på riktigt & skolan börjar. Det ska bli så härligt att börja skolan! En helt ny stad, helt nya människor, helt nytt allting! Det bara spritter i hela kroppen på mig! Skolan - vilken underbar plats det är egentligen. Slippa vara där 7-16 varje dag, utan slappa lite, läsa & intressera sig för sånt som är intressant. Det är bara inkomsten som är skillnad. Men vad gör det om hundra år? Jag är ändå färdigutbildad, kanske utbildad till något högre efter skolan? Vem vet - jag kanske kommer längre än de flesta av er? Det återstår att se. Men med min envishet kan ingen vara säker!

Undra vad vi ska äta till lunch idag då? Jag är fruktansvärt sugen på kallops! Måste förbi & köpa potatis då bara.

Haha, två brännmärken på fingrarna, som kommer bli till ärr kommer påminna mig om den här helgen resten av livet! Och det var det värt. Riktigt jävla värt! Glada minnen förlänger livet! Så puss på det!

Nu ska jag försöka få tag i min far som aldrig vill svara i telefonen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0