Posta paket

Så, då ska jag göra min vanliga posten-runda. Skicka paket & så..
Är hemma på en lite sen lunch nu, men ska strax åka.
Onsdag idag. Ta sig en öl kanske? Nej, för jag ska jobba imorgon. Jobb imorgon, fredag, lördag & söndag, sen är det slut på det roliga.

Var i skolan idag. Nu jävlar har jag fixat. Det finns fasiken ett litet jävlaranamma i mig alltså. Ligger jag i blir Samhällskunskapen, Geografkin, Datakunskapen, Engelskan, Matten, Projektarbetet OCH Idrotten klar om fem veckor. Men då är det skärpning & fokusering som gäller! Jag orkar inte ha så jävla mycket dragandes i höst, isf bara det där nödvändiga som Naturkunskap, Religion & Historia som man måste ha för att kunna söka Högskola sen. Suck. Aja, det är ett senare bekymmer. Nu fokuserar jag på det här!

Tillbaka till jobbet! Vi hörs sen sötisar :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0