Fynd

Tog bussen ner på stan för att gå till skomakarn som sagt. Lämnade in skorna där & passade på att säga att jag ville ha mönster under sulorna också. Kosta vad det kosta vill, för de måste lagas!
Hade en timme på mig på stan tills bussen hem skulle gå, så jag passade på att gå in på några second-hand butiker. Gjorde några riktiga kap! :)
Älskar second-hand, himla billigt & man kan hitta massa kul saker :)
Sen gick jag in på Hemköp & handlade massa mat också, men det var inte lika kul för er att veta...

Nu ska jag hjälpa Yasmine att flytta, så jag ska bara dra på mig lite andra kläder, sen traska till andra sidan av berget. Visar er mina fynd senare ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Wictoria!



Jag undrar hur du har lyckats lägga in Google translate så man kan översätta din blogg till olika språk, tycker det är jätte coolt och skulle själv vilja ha det men jag vet inte hur man gör. Kan du vara snäll och berätta det?



//Maja

2010-04-29 @ 17:38:23
URL: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0