Bråk = Bra!

Inte bråk på det viset, men tjaffs & heta diskussioner är något bra. Iallafall för mig & Emil. Varje gång vi bråkar så reder vi ut en massa. Oklarheter & missförstånd blir utredda. Okej, ni kanske inte tycker att vi ska behöva bråka för sånt, men vi är sånna. Både jag & Emil behöver få ut lite aggressioner & tar då ut det på varandra, då vi vet att ingen av oss tar åt sig lika mycket som någon annan kanske skulle göra. Det slutar allt med att vi gråter, pussas, kramas & släpper inte varandra. Pratar i flera timmar om allt mellan himmel & jord. Delar de djupaste av djupaste hemligheter & förklarar & berättar varför vi känner, agerar & reagerar som vi gör. Och jag ÄLSKAR honom för det! Det bästa jag någonsin har haft & någonsin kommer ha är min & bara min!

Helgens incidenter visade det utmärkt - hur långt jag verkligen är beredd att gå för kärlekens skull! För Emils skull. För våran skull. ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så fint skrivet . Känner verkligen igen mig ! Och jag håller med , bråk är bra ! Många gånger i alla fall . Och den där stunden när man blivit sams tillslut och kryper nära varandra för att pussas och kramas som om man aldrig tänkt gå där i från , DET är en underbar känsla och skulle aldrig kännas vid om man inte bråkade ibland !

2010-04-26 @ 17:19:35
URL: http://sandralh.blogg.se/
Postat av: rebecca.

Fint skrivet och gulligt :)

2010-04-27 @ 17:30:36
URL: http://inteduintejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0