Jisses

Nej , nog fan är det inte enkelt . No words . Ja , precis . Det finns inga ord som kan förklara . Men just ja , det spelar ju ingen roll hur mycket jag försöker förklara , för du LYSSNAR JU INTE ?
Kan du iallafall försöka , en endaste gång att tänka dig genom mina ögon ? Vad gör inte du mot mig ? Jag har bett om ursäkt för mina misstag . Men du då ? Gjorde du inga fel ? Gör du aldrig nå fel ?
Jag blir så frustrerad . Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till . Men jag lär väl vänta & se dig växa ifrån det här .. Vad annat kan jag göra ? Det finns ingenting . Men .. Ääh , jag ska inte yttra mig här . Det blir bara "massa aggressioner annars" .. Höhö ..

Jag lever iaf .
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0