Jag hatar IPRED-lagen

Den är inte fullständig någonstans ! Det finns så mycket hål & de ska jag hitta ! Att IPRED-lagen ställer sig mot PUL är ett faktum . Jag måste bara hitta punkterna vart . Att dessutom lagen är aktiv i hela EU gör saken helt konstig . inom vissa ramar är den likadan , men sedan är det upp till varje stat att bestämma vidare formen av lagen . Mysko . Gillar inte riktigt det här .

För att citera Beatrice Ask : - Om de som skapar dataspel, film eller musik saknar möjlighet att få betalt för sina produkter har de inte råd att anställa de människor som behövs för att företagen ska växa. Propositionen stärker förutsättningarna för den kreativa sektorn att växa, säger justitieminister Beatrice Ask.

Jamen , vad säger ni då om att industrierna idag utvecklar , köper & använder maskiner som tar bort våra hederliga handarbeten ? Ja , det ska ju underlätta arbetet . BULLSHIT . Det tar bort jobb , för en maskin gör samma arbete som tio människor skulle göra . Tio sådana maskiner är ETTHUNDRA personer . Inga löner , bara el för att driva .
Det här är vansinne .
Jag ska knäcka .
Det finns hål .
Punkt slut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0