Pust ..

Nu har jag städat klart rummet här iaf . Skönt att kunna se golvet igen :p Haha ..
Rensat datorn har jag också hållt på med ikväll . Smart som jag är lyckades jag få nå virus , så hela datorn höll på att ätas upp . Tur att jag har lite datanördar till vänner som kan hjälpa mig med sånt här :) Haha ..
Imorgon ska denn installeras om ! Punkt slut .
Klarar inte av att sitta på den andra stationära , då grafikkortet är helt paj , hårddisken är full o.s.v. Och laptopen använder jag i princip bara hemma hos Emil . (Och nu då iofs) .
(- Ja , jag har tre datorer . Och förhoppningsvis snart en fjärde :p)

Nej , dags att sova nu . Jobb imorgon & resten av veckan också !!
Det kommer bli kalas när löningen kommer !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0