Oj :)

Tittar in på statistiken en snabbis & ser att jag börjat få sjukt många nya läsare ! Vad roligt ! Hoppas ni är här för att stanna ! Ni kan ju enkelt följa mig på Bloglovin , om ni vill :)

Förövrigt har kvällen varit lugn . Ätit pannkaka har jag gjort , mycket viktigt att nämnas ! :D

Näsan rinner så jag håller på att bli tokig ! Nån som har nå tips om hur man gör för att få den att sluta rinna ?

Kan förresten berätta för er , någon som jag borde gjort för längesedan .. Men en dag här förra veckan , då jag var så himla glad ni vet ? :) Det var för att jag fick lägenheten jag sökte på ! :D Så imorgon ska jag in & skriva kontrakt ! Nervös ... Får den i mellandagarna , så vem vet , kanske blir nyårs firande i min nya lya ? :D

Nu ska jag snart sova , huvudet tar kål på mig .. HEADACHE

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !

Då jag verkligen brinner för att bidra till cancerforskningen så har jag nu startat en insamling till Rosa Bandet på min blogg och undrar om du kanske är intresserad av att bidra ?



Allt du behöver göra är att

SMS:a BESEGRA 1885 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen.



Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.



Exempel: BESEGRA 1885 Moonzanna



Det skulle betyda mycket för mig och för forskningen.



Tack på förhand !

Kram Sanna

2009-10-14 @ 00:41:58
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0