Mors

Dålig uppdatering idag , I know . Men har jobbat :) Sen fyllde ju Lisa år idag , så det har varit lite kalas hemma .

Tänkte visa er mina fina armband jag har på mig idag .
Båda köpte jag på Rhodos när jag var där :)



Jag bara älskar sånna där flätade läder-armband !
Nu har jag samlat på mig en hel hög :)

En till rolig nyhet : Imorgon ska jag köpa en ny mobil ! Min gamla gick ju sönder när jag tappade den i vattnet , så gick in till försäkringsbolaget & lämnade in den . Så nu får jag ut MER pengar än vad jag köpte den för . Haha , men mig gör det inget . Får inte pengarna förrän nästa vecka typ , men jag köper en ny imorgon redan ! :)

Funderar på en ny laptop också , men ska avvakta lite med det .
Man vet aldrig , jag fyller ju år snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0