Magen svider

Sitter i skolan nu & magen svider . Jag tror den börjar strejka snart . Den är nog lika trött på det här som jag är . Men snart så , snart .. Jag är så duktig ! :D Haha , älskar att peppa mig själv !

Vart fan är alla lärare ? Jag har inte fått mitt schema än ! Och min geografi skulle ha börjat den här veckan också . Jag har ännu inte fått någon feedback på engelska-uppsatsen jag lämnade in för snart två veckor sedan . Jag börjar bli rätt less alltså . Det är inte kul när de håller på så här ! Folk som går på den här skolan behöver hjälp ! Då går det inte att ha 20-25 elever på EN lärare !!

Nej , rast nu , sen tillbaka in i fantasiens värld ! :)

Kommentarer
Postat av: Fröken Enhörning

åååhh... känns skönt att ha kommit ifrån gymnasiet när du skriver sådär

2009-10-07 @ 12:08:50
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0