Jag lever !

Hej , sorry för NOLL inlägg igår , men jag sov hos Emil natten till lördagen , sen vad det bara att pallra sig upp till jobbet . Direkt efter det åkte jag hem till mamma för att fira mig & Tobbe (han fyller år på tisdag, så vi slog ihop kalasen) ..
Efter det bar det direkt hem till Katta på förfest .. Sigge & Micke S kom dit , sen kom även Micke W dit . Kul att träffa dig igen grabben ! :)
Sen bar det av ner på Solo , ruskigt kallt ute må jag lova . Tur att jag inte tog enbart tunika på mig . Jisses ..

Det blev så jävla mycket folk & jag drack inte så värst mycket heller , så jag ville bara hem .. Emil kom & hämtade mig , sen åkte vi hem & sov här .. Sitter i Smedjebacken nu , vi ska snart åka till stan & äta på China , hela familjen , sen ikväll blir det nog bara lugna puckar . Njuta av lovet till hundra procent ! :D

Kommentarer
Postat av: Walentin

Lalala ;)

2009-10-25 @ 20:19:27
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0