Det är inte lätt

Kommer till skolan nu , det är knappt nå folk här ? Fyra lärare ? Jaha .. Jag då ?
Jag har inget schema , ingen lektion , vad ska jag då göra ? Inget mejl från min lärare heller , som lovat .. Jag börjar bli så jävla trött på det här nu . Jag som var taggad till tusen att komma hit & skälla på dem , så finns det ingen här ? Nej , nu är jag trött .

Nej , jag åker iväg & jobbar snart istället . Andreas skrev i morse om jag kunde komma & jobba för honom . Hade inte tänkt att åka förrän vid lunch , men kommer det ingen lärare , blir det nog tidigare . SUCK , vad trött jag blir på det här !!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Bra skola? .. Underligt

2009-10-12 @ 11:38:16
URL: http://anniesjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0