Det är inte enkelt

Nej , inte nånstans . Jag ber dig inte vänta , snälla . Jag kan heller inte vänta . Det går inte . Men vill du leva på drömmen , så gör det . Bara du kommer vidare i livet . Vi kan inte säga något säkert , ingen av oss vet hur framtiden ser ut . Ge dig ut i världen ! Lev livet ! Upptäck saker ! Jag vet inte vad jag ska säga .
Jag försvinner inte från stan , du behöver inte vara orolig att jag försvinner från dig helt , men ett visst avstånd kommer jag ha från dig . Emil , ingenting är enkelt . Det är så jävla svårt .


Baby Boy , I think about you all the time , I see you in my dreams ..


Sitter i skolan & skriver på min skräck/kärleksnovell nu . Snart rast . Woho .
Sen in till stan , uträtta lite ärenden , sen HÄMTA UT MIN MOBIL !! Den kommer idag iallafall . Fan så glad jag blir ! Sen blir det att knata ner till jobbet :) Tur att det bara är de sista timmarna , så kan jag leka med min nya lur :P Haha

Såg på filmen Elsewhere igår , lite sjuk film . Seg som fasen i början , men fyfan vad rädd jag blev ett par gånger ! Och slutet var väldigt överraskande :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0