Baby are you down down down ?

- Ja , det är jag , för tillfället . Hörde av mig till Sanna idag , (hon som har lägenheten nu) och vad det verkar som på henne , så kommer jag inte få den förrän efter nyår . Surt . Men vad kan jag göra åt det ? Ett kontrakt är ett kontrakt , kan inte göra så mycket åt saken .. Får väl stå ut i två månader till då ..

Förövrigt har det gått rätt bra idag , jobbat fyra timmar , var förbi Smedjebacken en stund & träffade Emil , Jesper & Oskar . Yrskaft som vanligt .. Nu är jag hemma , har en ugnspannkaka i ugnen som snart är klar . MUMS !
Ikväll ska jag bara GÖTTA mig . Tänkte se lite barnfilmer , Upp ? Nån som sett den ? Eller lite nostalgi med Anastasia ? Eller varför inte skratta lite åt Bert - filmerna ?  Hahaha , vi får se vilken det blir ..


Kommentarer
Postat av: Sanna

då är vi två som är lite nere idag. Hoppas att det löser sig med din lägenhet och att du får den så fort som möjligt

2009-10-27 @ 21:33:02
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Anonym

Läs,Följ & Kommentera gärna min blogg!

Kram :)

2009-10-27 @ 23:59:01
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0