4 månader

Vad roligt att höra från dig igen , att du lever åtminstone ! :) Du är dig lik iaf , och det är väl positivt ! Prata lite skit med en som förstår och känner mig . Det är guld !

Har även pratat , skrattat , gråtit & asflabbat med Simone idag . Har varit helt underbart ! Saknat henne så mycket ! <3 Tänka sig att hon aldrig har hört den hemska versionen av Bamse-sången . Haha , fyfan vad jag skrattade ! :D

Jag förstår inte . Det går inte in i min hjärna . Jag vill inte inse . Hur kunde det bli såhär ? Du är inte sån . Absolut inte . Förstår ingenting . Kan inte göra något åt saken . Ingenting . Jag är hjälplös . Totalt handfallen . Men det är väl så livet är ? Att en liten uppoffring inte ens kan göras . Jag fattar det inte .

Tack Simone , för dina underbara ord idag . Du gör mig stark ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0