1:a oktober

Hu , nu har vi gått in i en ny månad också . Men det är den första idag .. Det innebär att Lisa fyller år ! Grattis till dig ! Och jag , Wictoria Erika Bång fyller så mycket som 19 år om 22 dagar :) (Helt värdelös ålder)

Nu ska jag sova , så jag vaknar upp imorgon & checkar mejlen det första jag gör . 
Nu vill vi ha glada besked !! :)

Btw , det är svinkallt ute ! Brr .. Som tur är ska jag skaffa ett nytt täcke , ett sånt där stort , fluffigt & varmt :) Och så ska jag & pappa åka & handla en tjockare madrass till min säng . Trots allt så spenderar man ju 1/3 av sitt liv i sängen :P Haha ..

Dags att sova . God natt !

Jag bjuder på en bild :) Färsk från idag ! ;)


Kommentarer
Postat av: Antonia

fin hårfärg :o är det din naturliga?

2009-10-17 @ 22:00:23
URL: http://antoniasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0