Vilken jävla kväll !

Haha , åh , herregud ! Vilken kväll ! Jag hade så himla roligt , tråkigt dock att Kim förstörde en del av kvällen , men man kunde ju inte göra annat än skratta ! God mat , gott sällskap , mycket skratt ! Helt underbara människor jag jobbar med ! Efter piren bar det av mot Silver Dollar , men så långt kom vi inte . Kände att det inte var så stor mening att gå in när det var knappa halvtimmen kvar , så jag & Micke gick till Pelles och satte oss i busskuren . Andreas kom dit och joinade . Jag ringde efter skjuts hem , eftersom det var så jävla kallt . Sonny kom & hämtade mig , sen ringde Andreas (Emils storebror) & bad mig fixa skjuts , så vi åkte & hämtade honom först .. Blev lite kalabalik ett tag , sen mötte jag iaf upp Emil & vi åkte hem till mig & sov ..
Han har precis åkt hem nu , så jag sitter här . Tänkte ta upp kameran snart & kolla igenom gårdagens bilder . Haha , vågar jag det ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0