Tvättdag ..

Hej , hallå i stugan ! :)
Klockan är strax efter elva , en fredag . Vad händer då ? - Jo , inte mycket . Ska åka till jobbet vid ett & göra ett kort eftermiddagspass , äta lite tårta & planera morgondagen .. Ida , min pingla fyller ju år idag ! Hela 28 år ! :D Grattis till dig , & även grattis till hennes tvillingsyster Lina , Isabelle , Marcus & Amandra , som allihopa fyller år idag ! :)

Efter jag jobbat ska jag upp till lägenheten & ta lite mått , så jag vet vad som ska köpas & får plats .. Ta en extra titt , ta lite kort & så .. Så jag slipper få väldens smäll i januari när jag ska flytta in , så kan jag strö ut utgifterna lite , med att köpa allt lite pö om pö .. :)

Sen ska jag hem & tvätta . Emil kommer & sover hos mig ikväll sen . Är ensam hemma , så vi kanske passar på att basta & bada ikväll ? :) Aja , vi får se. .



Saker jag gärna vill ska komma in i lägenheten !
Frågan är ju bara hur långt pengarna räcker .. Ingen som har lust att skäna en liten slant till en fattig behövande ? (A) Haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0