Muums !

Nu har vi gjort knäck , & fy tusan vad gott det är ! Och så mycket socker .. Grr . Tur att man bara äter det en gång om året ! Men en hel plåt blev det iaf :) Åh , jag vill bara att det ska bli jul ! Man äter så mycket gott under julen .. Ischolkad , knäck , polkagrisstänger och för att inte tala om all julmat .. MUMS ! :D Kan det inte bli julafton nu ? :D


Var hos mamma ett par timmar .. Satt och pratade om allt möjligt . Lägenheten , prylar , bläddrade i kataloger o.s.v. Ritade upp min lägenhet lite snyggt , för att få henne att förstå lite :p

 

Kul att vi börjar få lite mer kontakt , jag & mami :) Det gillar jag !



Kommentarer
Postat av: sofie

åh knäck! mumma :)

2009-11-19 @ 23:44:50
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0