Lösning !

Har kommit på en lösning med min hatthylla , tjoho ! Men skoskåpet är fortfarande ett problem .. Hm , ska luska vidare lite på det . Men "Malm"-byrån får plats där jag ville ha den . Skrivbordet får plats , den andra byrån får också plats . Det här kommer bli kalas ! :) Jag vill bara flytta nu nu nu ! Att tiden ska gå så himla sakta ?!

Emil vaknade till nyss , gav han toast & hans penicillin , sen började vi välja film. Hittade en , men sen valde han att somna om igen .. Så vi får väl se den när han vaknar , om han vaknar nå mer ikväll . Stackare har väl säkert feber igen , för fryser gör han :/ Stackars ..

Jag ska fortsätta leta möbler & fantisera lite här i min "ensamhet" (även fast jag har en snusande björn bakom mig) . Trevlig fredag allihopa !

Kommentarer
Postat av: Jaypea

Fint sted dette, du! :)

Trivelig jente, trivelig skrevet og trivelig i det hele!

:P

2009-11-21 @ 08:14:36
Postat av: Pedda2000

Kan ju bara hålla med Jaypea.:P

keep up the good work.;)

2009-11-21 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0