Inte riktigt ..

Blev inte riktigt nån kärleks-rulle igår , det blev filmen "Nomad" . Det var inte alls min typ av film , så jag tyckte att den sög . Eller nej , det kanske det inte gjorde , men det var jätteseg & jag tyckte den var för lång . Konstigt upplägga också , för filmen hade tre "höjdpunkter" , alltså krigsscener , & så var det ju en kines-film , vilket jag heller inte är så förtjust i .. Aja , värt ett försök iaf .

Tog min (förhoppningsvis) livs sista cigarett klockan elva igår kväll , så nu har jag varit utan i 12 timmar . Känns rätt bra faktiskt - dock börjar huvuet bli rätt tugnt . Har med mig ett par sugtabletter , ifall det skulle bli kris .
Jag ska verkligen klara det här nu , för min egen skull ! För jävlar vad jag ska spara pengar ! Och belöna mig själv , det ska jag göra ! :)

Har med mig datorn ner hit till jobbet förresten , så jag kan ändra klart den där uppsatsen , & förhoppningsvis mejla in den ikväll . Så jag får det där ur världen ..

Nej , forsätta jobba nu . Och håll tummarna för mig ! Första dagen är värst ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0