Inte det heller ..

Jag orkar snart inge mer .. Det här tar på krafterna REJÄLT ! Jag blir bara sjukare & sjukare känns det som . Och fattigare på köpet av alla dessa mediciner . Jag får bara mer & mer ont i halsen , huvudet är så tugnt så jag har ont i nacken & klarar knappt av att hålla det uppe . Jag sover & sover .. Hela tiden . Finns liksom ingen mening att vara vaken ..

Åkte ner till jobbet idag , tänkte att jag bara måste .. Kommer dit & så berättar Johan att pallen med grejerna inte kom i morse , så vi skulle inte kunna sälja någonting .. Efter en & en halv timme gav jag upp & åkte hem & fortsatte sova .. Vaknade till en stund på eftermiddagen , sen somnade jag igen . Vaknade nu & det vankas mat .. För man lär väl äta nåt ?

Sen kommer jag väl fortsätta sova antar jag . Får se om Emil kommer förbi en stund sen & ger mig lite livsgnista , annars hörs vi nog inte förrän imorgon ..

Doktorn på måndag igen om det inte blir bättre . (Drömde förresten att jag hade en tumör i hjärnan. Jävligt skoj , inte sant ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0