Fredag !

Jippie ! Idag är det fredag , men det innebär inte veckans sista arbetsdag för mig inte , nej , icke . Har inte haft en sån dag på nästan 2 år . (Några undantag)

Jobbar idag . Började halv sju . Och fyfan vad hemskt det var att höra klockan ringa 05.45 . Hu , så tidigt har jag inte varit upp på evigheter ! Men skönt .. Nu är jag i full gång ! :)
Funderar på att skjuta på lunchen , så jag slutar halv tre idag , vore skönt , så jag hinner hem & duscha & varva ner lite , innan jag & Emil beger oss till Borlänge för att se på bio ! Får se om han ska vara chaufför ikväll , eller om vi tar en myskväll hemma med lite film & mys .. Ska se om vi orkar ta ett bad & kanske till & med basta :) Har lovat honom lite fotmassage också , så då ska han väl få det också . Sötnöten :)

Ser fram emot filmen , men vet inte om jag ska bli rädd , eller skeptisk .. Nån som ska se den ikväll ? Kom på att nog ingen kan ha sett den (förutom de som sett smygpremiären) eftersom den har biopremiär idag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0