Datorn såld !

Yes ! Nu har jag äntligen fått iväg min gamla skitdator . En idiot som betalade ett jävla överpris dessutom , men inte mig emot :) Skönt att få iväg den iaf . Såå .. Nu har jag bara två datorer kvar . Ska köpa en ny nu när min lön kommer . Ska bli så skönt !

Har mensvärk till tusen nu också , det suger kuk vill jag lova ! Vill bara sjunka under jorden & dö nu typ .. Buhu !
Men imorgon bär det av till sjukan & sätta i en ny p-stav ! Ska bli så skönt ! Slippa de där jävla pillrena ..

Nu ska jag bara slappa . Inge jobb alls förrän på lördag !

Och förresten ! Jobbet har julbord den 21:a november . Jävligt tidigt , men det fanns inga andra tider .. Och typ alla verkstäder ska med i år ! Det ska bli så himla roligt !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0