Aldrig hört talas om ..

Jaha , tydligen så har jag bakvänd öroninflammation ? Alltså vätska på andra sidan trumhinnan ? På nåt konstigt vänster .. Så jag fick nu ett skitdyrt nässpray att behandla detta med .. Får se om allt går över nu då ? Locken för öronen kanske släpper & jävlar vad jag kommer höra mycket då när jag får tillbaka örseln igen :)

Ligger hemma hos Emil och mår piss . Huvudet känns som en vattenballong & halsen känns som om jag har en sån där nackstödskudde på mig , ni vet ? Usch och fy .. Jag & Emil hostar i kapp här , inte så värst kul ..

Nej , en film nu , sen sova mer ....

Kommentarer
Postat av: Marcus

Låter inget vidare det ;(

2009-11-06 @ 10:47:35
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0