Jag förstår inte ?

Har folk inget bättre för sig ?
Trodde faktiskt inte att folk orkade bry sig om mitt liv längre , men ack så fel jag hade . Nu snackas det igen .
Jag kan säga det rakt ut : Jag är INTE med barn . Jag ska inte bli mamma . Fattar ni ? :)

Klarade travers-teorin idag också . MVG i den kursen med . FAN VAD JAG ÄR BRA !! :D

Jaha , nån som har nå förslag vad jag ska läsa för kurser till hösten ? Geografi ? Samhällskunskap ? Psykologi ? Religion ? Biologi ? Nä , fy , det är tråkigt . Hm , men nåt annat skoj ? :) Får se vad jag väljer :)

Nej , hu .. Nu börjar jag få bråttom .

Hej , så länge !

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hehe, okej? Vem har sagt att du är med barn?

2009-06-01 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0