Poker

Igår efter jobbet bubbade vi in stolar & pokerbord i min nästan tomma lägenhet & satt där hela kvällen / natten och spelade .
Jag,  Emil , Nordde , Johan , Alex , Rickard , Anon och Micke :) I turneringen slutade jag femma , inte så jäkla bra , & i cashgamet förlorade jag mina småkronor på en gång . Men kul hade vi , det var huvudsaken :) Tack grabbar för en helkul kväll !

Pratade en hel del med Johanna igår , som var lite på lyset , men det gör inget . Lovade iaf att komma & hälsa på henne & Wilma nu i veckan . Äta glass , maränger & kolasås , & Wilmas negerbollar :) Det ska bli mys ! Wilma , sötare unge finns inte <3
Men hur sjutton ska jag förklara för en fyra år gammal unge att det har tagit slut mellan mig & hennes morbror ?

Idag blir det en lugn dag . Var meningen att jag skulle åkt ut till Emil idag , men orkar inte knata ner till busstationen , så jag stannar nog hemma & glor på en film istället .. Skönt det med ibland .

Hoppas alla där ute njuter av det fina vädret vi har nu . Jag bara njuter av att se snön smälta & höra fåglarna kvittra , tjoho ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0