SOMMARLOV

Hahaha , idag fick jag sommarlov . Jag gick till skolan utan att ens veta att vi hade avslutning idag . Bra gjort Wictoria !
Fast .. Jag har ju varit hemma & varit sjuk , så inte så konstigt att jag inte fått reda på något ..

Så ... Eftersom jag nu har fått sommarlov & kan vara uppe hela natten om jag vill , så ska jag snart åka till affärn , köpa mig en cola , sen bunkra upp mig här framför datorn :) Hade tänkt att ändra om min blogg lite .. Kan ju vara på tiden :) Har fan glömt av hur man gjorde tror jag :/ Får kolla i mina egna bloggtips :p Haha ...

Nej , dags att fira Chrille nu som fyllde år igår . Hörs säkert sen , annars är bloggen under konstruktion under kvällen !

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0