Kul kväll :)

Var ner på stan en sväng idag , för att se om jag kunde hitta något att ha på mig på julafton , juldagen & nyår . Fan , det blir tre klänningar att köpa . Ja , jävlar :p Haha .. Men inte hittade jag något heller . Så på onsdag klappar jag ihop butiken fort som attan & drar med mig Yasmine till Borlänge för att göra ett par inköp ! Hoppas det inte är slut då bara .. Då blir jag ledsen i ögat :'(

Kvällen idag har varit lite hektisk .. Har varit hemma hos Simone & donat en massa , hem igen , tvätta , vek alla lakan & badlakan . Sen planera med Yasmine & Sonny inför helgerna . Nu är planerna spikade iallafall ! Skönt ! :)
Var sedan ut & busade lite , sånt är alltid lika kul :) - Nu är jag äntligen hemma & jag måste BUMS i säng . Börjar ju jobba klockan 7 imorgon bitti . Eller fan , borde egentligen åka ner till halv sju .. Verkade ju vara rätt mycket verkstadsgrejer till imorgon .. Aja , vi får se hur det blir :)

God natt alla söta !

Kommentarer
Postat av: linda

fin blogg! :)

2009-12-22 @ 13:06:52
URL: http://lillisenlindan.blogg.se/
Postat av: Stefan

trevlig blogg du har:)

2009-12-22 @ 23:26:42
URL: http://funnyfarm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0