Jag har kommit på en sak ..

Det har verkligen gått upp för mig ! Jag tycker inte alls om Ikea längre .. Jag hittar bara grejer där jag tycker "sådär" om .. Sen kollar jag till exempel på Jysk , & blir helt kär . Hur kan det vara så ? Hm .. Tycker Ikea på nåt vis har blivit lite tråkigt . Kanske jag som börjar bli gammal ? Jag har ju bytt stil helt .. Från det ena till det andra . Men så jävla skönt . Att slänga allt gammalt skit ! Slängde två stora säckar med bara SKRÄP igår . Usch !

Åh , var med Sonny & Yasmine på Dollarstore idag . Åh , så mycket fint de hade ! Ville köpa hela butiken , men det får vänta tills jag kommit in ordentligt ! Men två små söta änglar följde med mig hem iaf :) Kunde ju inte låta bli ...

De ska dock målas helvita sen :)

Men tok så söta ändå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0