Gå in i väggen ?

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! Och kallt är det också .. Brr !
Även fast jag sov två timmar på eftermiddagen , så gjorde det inte saken bättre ! Jag vet inte när jag vaknade av mig själv senast . Just nu hatar jag min väckarklocka & alla jävla tider man ska passa , allt man MÅSTE göra . Känns som om jag kommer gå in i väggen snart . Drömmer sjuka drömmar , kroppen domnar bort lite när den vill .. Jag behöver ett brejk snart . Men det får bli efter jag flyttat in & allting är klart . Då ska jag lägga mig ner i sängen & bara njuta . Stänga av datorn , mobilen , allt . Dra ur dörrklockan . Ingenting ska få störa mig .

Ska jobba fyra timmar på eftermiddagen imorgon . Pengar ! Det behövs så jävla mycket nu . Och jag kom på världens affärsidé tidigare idag ! Hur jag ska bli rik ! Ska fan sätta patent på grejerna så snart som möjligt :p - Nej ,  nu överdrev jag kanske lite .. Men , jag ska prova sen iaf , när jag kommit in i lägenheten .
Det är tamejfan det enda jag tänker på just nu . Det enda som kretsar i min skalle ! GAAH !

Ska ta ner lite kartonger från vinden nu & rensa lite mer .
Ingen som behöver nå kläder ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0