En hjälpande hand

Ibland behöver folk sånna också , har varit en idag . Har vart hemma hos Simone & hjälp henne med en massa . Fick ringa ett par samtal , riva lite papper , skicka lite mejl , sen var ryggsäcken för henne mycket lättare ! Känns bra att kunna hjälpa vänner som har det svårt , när jag mår bra !

Sitter hemma nu , ska skicka in min geografiuppgifter jag gjorde idag , sen tänkte jag bränna lite filmer , de tar sån plats på datorn . Åh , just ja ! Ringde Komplett idag också , & de skulle skicka ett nytt moderkort nu i veckan , sen skulle jag få tillbaka alla pengarna för frakten som jag la ut också . Toppen !

Tänkte faktiskt ta mig till skolan imorgon , beta av lite information , lämna in lite uppgifter , hämta lite nya & småprata lite som alltid :) Skönt det med . Tänkte sen åka till jobbet & hämta min plankor som ligger på tork . Sen ska jag hem & pyssla lite . Ska försöka ta mig till Dollarstore också , få se hur det blir med det .

Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0