Grrr

Sitter nu själv på jobbet , Micke stack för snart en timme sedan .. Och jag har sån jävla mensvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart . Det har varit hemskt sen i morse .. Har knappt kunnat stå rakt :/
Var iallafall ner till idrotten , men fick göra nå annat klurigt . Så jag har en godkänd idrottstimme iaf . Duktigt Wictoria :)

Slutar klockan sex idag .. Lite trökigt .. Men efter det ska jag & Emil åka till mamma & fira min syster Matilda som fyllde 25 förra veckan :)

Efter det ska jag hem , tvätta & packa det sista , för imorgon åker jag till Emil , sover där & när jag vaknar dagen efter så är det dags att bege sig ner mot Stockholm & Arlanda . Wiho ! Jag har så svårt att fatta . Vi åker snart ! :)

Jag & Emil kommer få ett eget rum på hotellet . Det kommer bli så jävla mysigt ! Ska ta promenader på natten vid havet , vi ska ut & äta på söndag kväll , då det är exakt ett år sedan vi hade våran första dejt :$ hihi .. Och självklart kommer det bli party ! Kommer ha så mycket att berätta när jag kommer hem . Både mobilen & kameran åker med , så nu hoppas ni väl på mycket bilder ?
Ni som enbart läser min blogg & inte följer mig på Facebook eller Bilddagboken , får tjata lite efter bilder , så kommer det nog en del :)

Ha det så bra alla . Nu lär jagt fortsätta jobba .. En kund trillade precis in i butiken :) Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0