Nästa Hitler , det är jag !

Fan , jag blir så himla arg . Inte konstigt att Sverige är på väg att gå åt helvete ?
Att folk inte har mer innanför pannbenet ? Att de inte kan veta hut ? Jag ska få makt , jag ska bli en inflytelserik människa , så allt jag har att säga når fram till folk . Inte som Blondinbella eller nån annan människa som bara vill synas i media , eller tjäna pengar .. Jag vill få folk att förstå , bli bättre människor helt enkelt . Var & varannan människa idag blir pyskopat , mördare eller liknande , men va fan ? Är det så himla konstigt ?

Det ni inte ser , det ni inte hör , vet ni inte har hänt . Jag får höra , jag får se . Är det någon annan än jag som bryr mig ? Ingen som försöker göra något åt det iallafall ! Där har filmen "American History X" , sånt himla bra inflytande på mig . Hatar sånna filmer , men gaah .

Jag blir så lack . Så lack . Så ..... Fan ! Vänta bara ... Jag ska bli nåt , jag ska hjälpa , jag ska fan förändra !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0