Isabella ..

Jahapp .. Ännu en till som fyller 18 . Jo , just hon . Isabella Löwengrip . Blondinbella . Hon fyller 18 idag . Så , ja , grattis till henne . Men snart är det min tur ! Om två dagar så är det min födelsedag :) Då blir JAG 18 ÅR ! :D

Just nu sitter jag bara hemma . Vaktmästaren väckte mig strax efter tio .. Böö , så nu är jag väl vaken , väntar på Emil som ska komma hem & äta lunch ..
Mycket samtal att ringa idag , massa å göra , massa å planera . Det är fan drygt å bli myndig , nu måste man fixa allt själv . Med försäkringar , med banken , med alla räkningar , & massa jävla telefonförsäljare börjar redan ringa . Ska fan ringa det där NYX , eller vad det nu hette , som spärrar alla telefonförsäljare att ringa till mig . Vore så jävla skönt  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0